Avrupa Çelik Birliği (EUROFER) tarafından yayınlanan son rapora göre, AB üyeleri arasındaki çelik talebi zirve noktasına ulaştığından, bu yılın geri kalanında ve gelecek yılın ilk çeyreğinde AB'nin çelik talebindeki büyümesi yavaşlamaya başlayabilir.
İstatistikler, Avrupa'nın ilk çeyrekte 36,3 milyon ton çelik tükettiğini, ikinci üç aylık dönemde ise toplam tüketimin 40 milyon tona ulaştığını gösterdi.
Bu arada dernek, 2022'nin ilk çeyreğinde, küresel pazarda sorunlara neden olan tedarik zinciri aksamalarının çoğunun başarıyla çözülebileceğini veya en azından rahatlatılabileceğini de öngördü.
Avrupa'da çelik talebindeki toparlanma 2022'nin ilk çeyreğine kadar yavaşlayabilir
Avrupa Çelik Birliği (EUROFER) tarafından yayınlanan son rapora göre, AB üyeleri arasındaki çelik talebi zirve noktasına ulaştığından, bu yılın geri kalanında ve gelecek yılın ilk çeyreğinde AB'nin çelik talebindeki büyümesi yavaşlamaya başlayabilir.
Yorumlar
Henüz yorum yapılmadı