İran Çelik Üreticiler Derneği'nin veri analiz sonuçlarına göre bu sene yarı ve nihai ürünlerin tüketimi toplam 11 ay içinde geçtiğimiz seneye nazaran sırası ile %13 ve %15 oranında artış gösterdi.
İran yarı mamül olan kütük ve slab tüketiminin ton bazında 21.740,000 bine ulaştığını açıkladı.
Ürünlere göre artış oranlarının dağılımı aşağıdaki gibi açıklandı;
♦ Kütük tüketimi %14 oranında artarken 12.800,000 tona ulaştı.
♦ Slab %11 tüketim oranı ile 9.660,000 bin tona ulaştı.
♦ Sünger demir tüketimi %6 artarak 28.116,000 tona ulaştı.
♦ Yassı çelik ürünlerinin tüketimi 8.356.000 tona ulaştı. Sicak sac %10 oranında artış ile 8.018.000 ton, Soğuk sac %7 azalışı ile 2.402.000 ton ve kaplamalı sac %37 artış ile 1.440.000 tona ulaştığı görüldü.
♦ Profil tüketimi %7 oranla artış göstererek 1.850,000 tona ulaştı.
♦ Köşebent, UPE ve diğer uzun çelik mamullerin tüketim oranları %9 artış gösterdi.
♦ İnşaat demir tüketimi ise %21 artışla 7.616,000 ton oldu.
Yorumlar
Henüz yorum yapılmadı