Türkiye'de deprem bölgesindeki fabrikaların işlevsel faliyetine etki edecek ciddi boyutta bir hasar olmadığı biliniyor. Fabrikalar bu durumla ilgili hasar tespit çalışmalarını tamamladı. Üretime başlamalarında engel bulunmadığı tespit edildi. Ancak fabrika personellerinin ve yakınlarının depremden ciddi şekilde yara aldığı da biliniyor. Tosyalı sosyal medya hesaplarında yaptığı bir paylaşımda personellerinden hayatını kaybedenlerin olduğunu duyurdu. Farklı fabrikalarda da kayıplar olduğu gelen bilgiler arasında yer alıyor. SteelRadar ailesi olarak depremde hayatını kaybedenlere Allah'tan rahmet, yaralılara acil şifalar ve yakınlarına baş sağlığı diliyoruz.
Hurda alımlarında adını sık duyduğumuz geri dönüşüm devlerinden Sims depreme ilişkin değerlendirme yaptı
Yabancı piyasa temsilcilerine konuşan SİMS Ceo'su 'Küresel geri dönüşüm endüstrisi devi Sims Metal Management, 6 Şubat'ta depremlerin vurduğu Türkiye'nin güneyindeki çelik fabrikalarının Şubat sonu veya Mart başında toparlanmasını bekliyor.' şeklinde açıklama yaptı.
'Sims CEO'su Alistair Field, geri bildirim aldığı bu çelik fabrikalarının altyapı ve iş gücünden zarar görmediğini ve artık insani yardım konusuna odaklandıklarını söyledi.' ifadelerini de ekledi.
''Depremin vurduğu bölgede bir adet yüksek fırın ve beş adet elektrik ark ocağı bulunmaktadır. Depremlerden zarar görmediler ama afetten bu yana üretim durdu.
Sims, afet sonrası yeniden yapılanmanın orta vadede çelik talebini artırmasının beklendiğini'' dile getirerek sözünü tamamladı.
Yorumlar
Henüz yorum yapılmadı