Geçtiğimiz Nisan ayında kömür ithalat tarifelerini sıfıra indiren Çin hükümeti, 2023’ün sonuna kadar bu programa devam edeceğini duyurdu.
Bu bağlamda bazı vergi politikalarını da uzatacak.
Çin’de Ocak-Şubat aylarında Endonezya’dan ithal kömür ticaretini artırması ve Moğolistan ile dış ticaret kısıtlamalarının kalkması sayesinde kömür ithalatı 2022’nin başlarına göre %71 arttı.
Hükümet ayrıca, küçük şirketler ve bireysel işletmeler için vergi düşürülmesi gibi politikaları 2024’ün sonuna kadar sürdüreceğini belirtti.
Yorumlar
Henüz yorum yapılmadı